zaterdag 21 april 2012

fietstocht langs nog meer tempels in Kyoto

Na een lange busrit vanmorgen kwamen we bij een plaats waar we fietsen mee konden nemen bij een tempel in de buurt. Na deze bezichtigd te hebben zijn we verder gefietst via andere tempels en omdat we geen lunchplek konden vinden hebben we in een supermarkt wat eten gekocht en hebben dit op een muurtje bij de parkeerplaats op zitten eten. Gelukkig was het vandaag droog en scheen zo af en toe de zon. Hierna zijn we verder gefietst via een Zen tuin, een bamboe bos en een poppenmuseum, wat eerst klein en duur leek maar ze hadden heel veel mooie poppen en een 2e verdieping. Na het inleveren van de fietsen met trein en bus terug naar het hotel. Vanavond per ongeluk in een chinees restaurant gegeten, door op de menukaart onduidelijke plaatjes aan te wijzen (alles was in het japans) kregen we eten wat prima smaakte.
Morgen vertrekken we vroeg uit Kyoto, omdat we eerst naar Nara gaan laten we de bagage nasturen waardoor ik morgenavond niet kan mailen en w.s. de dag erop ook niet.
Het weerbericht voor morgen is erg slecht, voor maandagochtend ook. Hopelijk klopt het niet.