zondag 20 maart 2011

5e dag

zondag 20 maart 2011
Weer stralend mooi weer, voor Sintra is de zondag geen goed idee volgens de reisgids, maar het Museu Calouste Gulbenkian en het aangrenzende Centro de Arte Moderna blijkt toch binnen loopafstand en vandaag ook nog gratis te zijn. Beiden waren zeker de moeite waard, en ze hadden er een prima lunch een mooie tuin (waar ik aan het eind van het bezoek een dutje heb gedaan)
Ik had verwacht dat het erg druk zou zijn omdat het gratis was, maar dat viel erg mee. Waarschijnlijk was het te mooi weer voor een museum. Ik ben er inmiddels aan gewend dat het mooi weer is, morgen geniet ik daar weer van.
Om 5 uur bedacht ik dat ik nog wel even naar het aquaduct kon gaan kijken, nog wel een stukje lopen. Ook had ik geen goede kaart. Waarschijnlijk ben ik naar het verkeerde stuk gelopen, waar ik alleen nog maar de zelfde weg terug kon, want het werd bijna donker en ik had geen zin om in het donker te verdwalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten