donderdag 17 maart 2011

aankomst Lissabon

woensdag 16 maart 2011

Later opgeschreven. In het hotel is wel internet, maar niet op de kamer. Dus ik moet eerst naar beneden en kan dan pas verbinding met internet krijgen.
Nadat ik op het vliegveld mijn bagage had gekregen, ben ik doorgelopen naar de airport Shuttle, een busverbinding voor €3,- naar het centrum. De eerste bus reed vol weg, de 2e kon ik wel in. Vanaf de bushalte was het makkelijk vinden en er was gerekend op mijn komst.
Na aankomst in het hotel eerst maar even de omgeving verkend, tot aan de Taag gelopen, aan de overkant loopt de stad door, nog even bij de ferry gekeken maar het is onduidelijk hoe het met de tickets zit.
De straat waar het hotel in zit loopt door naar een voetgangersgebied met veel restaurants. Gelukkig is dit stuk wat rustiger. Aan de overkant van de straat staan een paar panden leeg lijkt het en de buren zijn aan het verbouwen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten